Solsken!

Det är så himla härligt att våren har kommit! Så, egentligen borde jag inte sitta vid datorn och blogga men whatever :) Har ändå varit utomhus hela dagen, sååå skönt. Jag har kommit på mig själv med att gå runt och tänka på thesims, oftast när jag ligger i sängen och ska sova eller på promenader. Jag funderar på vad jag ska göra för familjer, kanske ett samhälle, egna skinsidéer. Men sen när jag väl kommer till datorn så blir det ofta att jag aldrig hinner spela och uppfylla mina önskningar- man hamnar alltid på någon downloads-sida(är typ beroende av att hitta nya) och sen sitter man där i en timme, och sen när man är klar har jag oftast ingen lust att fortsätta, jag har ju suttit mycket vid datorn redan... Därför blir det inte så många blogg inlägg så ofta, men men.

Just nu funderar jag på att göra ett nytt samhälle med min familj och alla jag känner, med relationer och utseende som det är i verkligen, får se hur det går..... haha!

ha det så bra nu(även fast ingen läser det här :P) och njut av solen!!! image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0