LUST

Ah, just nu när det är höst får jag verkligen ett extrasug att spela thesims. När jag ser de orangea löven, vill jag odla äpplen med mina simmar. Många promenader ger inspiration, för thesims är KREATIVT! Vissa av mina vänner mobbar mig ibland för att jag är en lite smått simsnörd (det är vi väl alla??) men de vet ingenting om hur mycket jag får ut i thesims!

Om inte jag börjat spela thesims är jag säker på att jag inte hade varit lika skillad på datorer, van i photoshop, layoutintresserad, haft känsla för färger,design och kläder, men framförallt ett ljus i mörkret, något att leka med när det vanliga livet känns hopplöst.
Thesims är som en bok för mig. Jag älskar att läsa böcker, men nog tycker vi alla att det känns jobbigt när den är slut? I thesims pågår alltid en levande roman där jag kan bestämma vad som ska hända, och det har aldrig något riktigt slut föränns man själv bestämmer sig eller tappar lusten. Intriger och karriär handlar min bok om, vad är din historia?
image50

Kommentarer
Postat av: anna

hahahahha otroligt vackra ord, jag fällde nästan en tår :P nejmen du har faktiskt rätt! SIMS ÅT FOLKET!

2007-10-19 @ 21:09:23
URL: http://hamsterspells.blogg.se
Postat av: Carro

Hahah, det är ju så jäkla kul med sims alltså! Är själv en liten sims nörd 8)

2007-10-19 @ 21:45:02
URL: http://virrpannan.blogg.se
Postat av: Liselotte

Åh, gu va kul med lite kommentarer.. trodde det var dött här på bloggen. Tack för det!

Ellerhur, jag kommer att spela sims tills jag dör

2007-10-21 @ 18:37:30
URL: http://simsnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0