Home, sweet home...

Hallå!
Nu så är man äntligen hemma i underbara Sverige. *jippie*.
Nej, men jag kom hem sent igår kväll (fyra på natten för mig kom jag i säng) efter 2 veckors härlig semester i Kinas huvudstad Beijing. Jag blev helt fascinerad av den staden och den kinesiska kulturen.

Det har varit så kul att man har haft relativt mycket läsare ändå, tack för ert starka och entusiastiska intresse, men nu så lovar jag rivstart på bloggningen! Det har hänt mycket saker när jag varit borta från Simsnörden, den har fyllt 1 år! Hurra hurra hurra :) Men The Sims 3 infon har blivit officiell och thesims.se har äntligen gjort en produktsida för det plus en massa annat.

Jag hoppas att ni har haft ett trevligt lov!
Kram Liselotte
image308


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0