Jag är trött

Hej alla simsare.
Jag bloggade inget igår, jag är ledsen, men tidsomställningen efter Kina är verkligen otroligt jobbig. Jag vaknar tidigt på morgonen och blir stentrött vid klockan 7- så igår fick jag prioritera plugg. :(

Det har hänt en hel del roliga grejer när jag var borta- en massa info om the sims 3 har kommit upp var och varannan dag. Här kommer några roliga länkar som är värda att spana in.

Intervju med Ben Bell, där det ställs lite frågor om simmarna blir smartare och mer realistiska frågor.

Prototypartikel om the sims 3 när de först var en liten tanke i ett stort universum. Nördigt men kul.

Intervju med en Ts3 arbetare.

Det får bli alla länkar om detta för det här inlägget! Enjoy the pic
image323
Ser ni deras foundationade face?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0