Rescension

Typ den sämsta rescensionen av Fritid jag har läst. Gameplayer.se gav fritid 5/10 och det kan man väl tolerera, men rescensenten fokuserade mer på hans sim Albert Stångpenis än att berätta om spelet. Svordomar, dryghet och en allmän *jag hatar the sims och är totalt ointresserad men detta är mitt jobb så jag gör den här jävla rescensionen så jag inte får sparken*-attityd. Trevligt och najs. Eller? Nej, kom på någonting bättre och skriv vettigt eftersom det är barnen som framförallt är din målgrupp.

LäS DEN INTE HÄR
image336
Albert stångpenis. Intressant namn...

Kommentarer
Postat av: Anna:)

Ja, han verkade väldigt intresserad av att spela The Sims. Eller inte. :S

2008-04-16 @ 13:51:36
URL: http://anabanana345.blogg.se/illusion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0