Taggad!

Åh vad jag känner mig sugen på thesims nu! Har typ inte spelat på evigheter..... (okej, 2 månader men ändå!) Jag fattar inte hur jag har orkat hålla ut, men det har hänt så mycket annat att man har prioriterat blogg och plugg istället- men NU, NU ska jag spela! ^^

Jag har varit sugen ett tag på att bygga värsta gulliga lanthuset med en underbart fin trädgård och en massa mysiga saker. Något som jag själv har svårt för är just det där med trädgårdsdesignen. Någon som har något tips??

Kramar Liselotte

p.s. ny profilbild också! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh jag vill också! Jag har inte spelat på åtminstone någon månad! Men jag har sagt åt mig själv att jag INTE ska spela innan det här (jävla) företagsekonomiprovet är över!

2008-04-27 @ 11:50:26
URL: http://lovehia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0