Reflexsims

Jag hittade en ny härlig inredningssida när jag surfade runt som vanligt. Det var ett tag jag tipsade om en downloadssida, så här kommer det!

Reflexsims är en helt godkänd simsdownlaodssida. Den har snygga och stilrena möbler som påminner lite om minimalism. For the rich! :)

Man kan välja mellan en massa olika set; kök, matrum, badrum, arbetsrum m.m. Listan kan göras lång. Möbler, hus och väggar hittas här.


Det enda negativa med sidan är att vissa saker är betal. Olagligt grrrrr.....



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud jag vill kunna ladda ner till thesims :( synd att det bara funkar med simpacks på vista

2008-08-30 @ 19:17:38
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ska försöka fixa så jag kan ladda ner möbler nån dag när jag orkar x)



en annan sak som jag har tänkt på ett tag, kan du inte ladda upp fler bilder från ditt spel så man får lite insperation? ;P

2008-08-30 @ 19:59:26
Postat av: Liselotte

Till Nathalie:



Jag skulle gärna vela göra det och önskade att jag kunde men the thing is jag har inte spelat sims nu på typ en månad och har inte haft tid. Men nästa gång jag spelar ska jag ta lite foton! :)

Kram

2008-08-30 @ 23:24:39
URL: http://simsnorden.blogg.se/
Postat av: Johanna

HUr gör man sen när man har laddat ner?? jag kan liksom göra de på Sims sidan då de hamnar direkt i spelet.. men när man får ner dessa filer förstår jag inte hur man gör sen???

Och när de är saker med MESH o sånt till förstår jag inte hur man gör!...Vill o kan du förklara för mig hur jag ska göra?

Jag har Vista på min dator.

//Johanna

2008-12-25 @ 23:51:16
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0