Svar (orientera dig efter rubriker) :)

Ts3
jag har en liten fråga om bilden näst längst ner, är det så att man kan välja mönster på tröjor etc. eller har jag helt fel x)?

Svar: Japp. I The Sims 3 kan man välja mönster och texturer på nästan allt, vilket gör att man kan matcha sitt linne med sin tapet och fotölj om man vill!


Castaway
Jag undrar om ni har fusk och tips till/om The Sims Castaway? Jag har fastnat på berättelsen med tjejen när hon måste söka efter ett Nepeta-blad tror jag det hette. och finns det fusk som liknar elr göra samma sak som boolProp testingCheatsEnabled true??
Tack på förhand!

Svar: Jag har tyvärr inte det spelet så jag tänkte överlåta svaret till alla läsare. Kan ni hjälpa till om Castaway?


Att bygga lägenhet

Hej!
Vet du hur man bygger en lägenhet för enligt mig så går det tydligen inte?
Blir så arg på det!!

Mvh
Ankan

Svar: Jo, det går! Det ska stå i manualen som kommer med spelet, men det är genom att man skapar en tomt och sen ändrar zontyp genom kod.
Lycka till!


Förhandsbokning av Ts3
vart kan man förhandsboka the sims 3 collectors edition??? jag har bara sett sidor på engelska o där finns det men då e det engelska...

Svar: På Cdon.com vad jag vet än så länge... Vi får hålla ögonen öppna! :)


Ladda ner
Då, till min nästa fråga xD

När man laddat hem packade filer, hur får man det då att fungera?
När jag packat upp filerna blir de bara vita och går inte att klicka på. Eller ska man bara på något sett placera de i spelmappen?

Tacksam för svar ^^

Svar: Kolla in min hjälp kategori Hur laddar jag ned? Där finns svar på en massa tidigare frågor och annat som jag har skrivit i sims-hjälp syfte.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Om castaway: Mitt tips är att gå in på www.fuska.nu för där finns både fusk och tips.

2008-08-30 @ 16:40:12
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Carro

ang lägenhets frågan.

Är de Livet i lägenhet dem menar då? för jag förstår inte heller hur man bygger egna lägenheter, blir bara som ett helt hus.

och när det står att man ska ändra zontyp, hur gör man det?

du behöver inte svara om det blir jobbigt att beskriva hehe, men om det inte är så svårt att förklara, så skulle jag bli jätte glad över ett svar.



Kram

Carro

2008-08-30 @ 17:40:12
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0