Lots of news

Halloj.
Äntligen en ledig stund i mitt annars hektiska och trötta liv. Ja, jag är jättetrött och har inte riktigt all ork som krävs just nu. Det ska bli skönt med lov!

The Sims 3 närmar sig med storsteg och det sker uppdateringar nästan varje dag!
Jag ska försöka sammanfatta lite kort;

Intervju med Ben Bell Kikizo.com
Spore är det mest olagligt nedladdade spelet of all times (1.7 miljoner kopior)

Promo-cd pics bilder från spelet

Videointervju Ben Bell Times Online
Ny trailer IGN.com
Sims 3 Blog har uppdaterats med lite inlägg

  


Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan! Jo, jag undrar bara om du har skickat musmattan. Det var ju ett tag sen jag vann så...



/Maja

2008-12-17 @ 15:19:19
URL: http://smultronsota.blogg.se/
Postat av: Linjal

Wow, hur får du reda på allt det här. Beklagar att du är så trött, det måste vara tufft. Men om du har tid under lovet skulle det va ashysst om du ville skriva lite mer (om du hittar nått såklart? Snälla? :D ^^

2008-12-18 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0