Ny hobbytidning; Stjärnglans

Stjärnglans är det senaste tillskottet (och det sista) på Hobbytidnings-himlen. Den handlar mest om Snillrika sinnen, Film & Litteratur(ja, det är en hobby) som är en då hobbytomt (hemlig för allmänheten). Man kan diksutera, få föreläsningar, spela dator kolla på tv och läsa böcker. Den tomten var inte så givande för mig när jag besökte den, men min sim var kanske inte heller så skillad i ämnet.

♥ 10/10 tidningar är nu utkommna.
♥  Det är 7 dagar kvar till Fritid landar i butiken.(Jag chansar på en försäljningsboom)




NU är bara frågan;      Var hobbytidningarna givande tycker ni?
                                        OCH ska ni köpa Fritid?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har inte läst alla hobbytidningar. Jag har inte tyckt att de jag läst varit så informativa... Men självklart ska jag köpa fritid!!!

2008-02-22 @ 17:05:34
URL: http://lovehia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0