Thesims.se fansite regler

Så här gör du för att få en länk till din egen fansite om Sims publicerad på TheSims.se!

Ladda ner vårt fansite-kit eller skapa ditt eget material och bygg upp en sida som du själv vill ha den. Tänk bara på följande om du vill att vi ska länka till din fansite sen:

  • Den måste handla om The Sims

  • Den får inte innehålla någon personlig information som kan identifiera dig, såsom bild, e-postadress eller annan kontaktinformation

  • Den får inte innehålla forum eller chatt

  • Den får inte innehålla något som bryter mot EA's användarvillkor, exempelvis uppmaning till piratkopiering eller publicering av material som skapats av andra personer utan deras tillåtelse

  • Sidan får inte vara uppbyggd så att man är tvungen att registrera sig för att komma åt vissa delar av den

  • Sidan får inte innehålla material som skapats av andra personer utan deras tillåtelse

  • Länken till din fansite kan tas bort från TheSims.se utan att vi informerar dig om det

  • Vad tycker ni om deras regler? Jag funderar på att försöka anmäla mig, men då måste jag vidta vissa åtgärder- och det vill jag inte!.....


    Kommentarer
    Postat av: Lovisa

    jag tycker att det finns flera dåliga regler på thesims.se , inte bara några av de här. Jag tycker det är jättedåligt att man inte kan kontakta andra simsare och att man inte får lämna ut mailadress!

    2008-02-05 @ 19:44:20
    URL: http://lovehia.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0