Thoughts are just no brainers...

Ja, nu när det *snyft* inte kommer hända så mkt mer i sims2 världen på ett långt tag så måste jag bara säga en sak.

JAG ÄLSKAR DET!

Ja, The Sims 2 känns som ett aningens briljant spel- så hur ska man kunna utveckla det? Mina drömmar med ett kommande spel är:



-Obegränsat antal medlemmar i familjen. (alltså mer än åtta)
-Skor. Det är nåt man har saknat, att kunna välja skor på samma sätt som man väljer frisyr och byxor.
-Gå runt i kvarteret, plinga på hos grannar som gäst eller bara gå och handla mjölk utan denna enorma laddningsprocces.
-Jobben. Innerst inne har jag länge önskat att man ska kunna följa med sina simar på arbetsplatserna, men det kommer nog aldrig hända...
-Inspiration av Sims2 på Wii. Där kan man helt fantastiskt nog komponera egna måltider utifrån ett antal ingedienser man har tillgång till vid viss kunskaps nivå. Exempelvis, fläsk potatis och gurka kan bli gott.
-Dricka te. Vill ha, vill ha.
-Middagsbjudningar- Kunna bjuda över familjer på middagar, utan krav av att man måste dansa, bada bubbelpool eller göra nåt superhypat.
-Mer personkemi mellan människor- Nu kan man tvinga folk att bli kära, vilket egentligen är ganska tråkigt. Jag vill att en sim automatiskt av fri vilja ska bli kär vid första ögonkastet och vela satsa på den personen, oavsett om den hatar en själv.


image247

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh jag håller med dig om allt speciellt att gå runt i grannskapet och middagsbjudningarna.

2008-02-16 @ 18:47:50
URL: http://lovehia.blogg.se
Postat av: Julia

Håller med dig om mycket!

Har du sett simmarna spela The Sims 3 i Fritid? Man kommer kunna välja skor!!

2008-03-09 @ 18:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0