En vecka sedan bombnedslaget...

Hej alla simsnördar!
Vilken otrolig simsig vecka det har varit för mig här på bloggen, men ack så spännande. För bara två veckor sedan kände jag "Gud, jag lägger ner bloggen, det är inte värt det". Jag hade ca 2 läsare per dag. När jag kom hem från skolan tisdag eftermiddag kollade jag in simsnörden och såg över 1000 läsare, som bara steg och steg.(slutresultatet blev närmare tretusen) Det var helt underbart!
De två följande dagarna minskade läsarna till ca 900 :( men det var kul ändå!
Att skriva på engelska eftersom många av läsarna var engelsktalande var en kul utmaning- speciellt att översätta all Fritids-information. Sen när informationen om Fritid tog slut var jag väl inte så spännande längre antar jag...

Just nu är de de trogna läsarna som är kvar som tänker hålla kvar vid bloggen, och det är jag jätteglad och stolt över. Ni simsälskare får mer än gärna tipsa om denna till era vänner!

Jag kommer iallafall fortsätta blogga så länge det är kul, och jag hoppas att även ni, läsare, tycker om att läsa den!

KEEP ON SIMSNÖRDING!
//Liselotte
image138

I know that I've published pictures of Dina on Holday before, but I like her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0