Frågor

Fråga:
kan du visa hur man gör egna hårfrisyrer??? jag har länge velat veta hur man gör...
ps. jag har försökt göra egna kläder, men när jag ska få in texten på tröjan när jag är på body shop igen, så är tröjan helt blank... vaf e den de??ds.

Svar: Hej hej. Jag har aldrig ens försökt mig på att göra egna hårfrisyrer. Då måste man skapa en egen mesh (texturen på saken) och sånt är avancerat. Dock så vet jag hur du kan ändra färg, nyans, måla på eller liknande på en hårfrisyr dvs göra lite småändringar. Det kommer på en göra eget lektion 2 inom kort! Så håll ut. (Det är ganska stort så det behövs ett större inlägg med förklaring och bilder).

Om jag förstår din fråga rätt så har du klistrat in en text på din tröja, sparat och sedan gått in i bopdyshop? Om tröjan är blank så har du a) varit inne i fel "bild". Det finns en svartvit bild, och du ändrat där är det orsaken. b) Du kan ha sparat i fel format. Se till att formatet är JPEG när du sparar.




Fråga:
ja har prylpaketet ikea till the sims två. hur gör ja för att få "in möblerna" i spelet? fattar du hur ja menar?

Svar: Möblerna med prylpaketet finns ju självfallet med på skivan. Bara att stoppa in och installera, sen kör in en EP skiva och kör som vanligt med dina nya ikeamöbler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0