The Sims 3

I fredags så var det en förhandsvisning av The Sims 3 i San Fransisco för vissa utvalda deltagare och personen (Jag blev inte inbjuden :'( Haha LOL), men svenska vampyrnide för Sims.se var där och har skrivit en liten review på hemsidan. På dessa större "fanevents" som det även kallas, blir gästlistan fylld med ett begränsat utval av de största sims2-fan hemsidorna. The Sims resource, edenstyle etc...

TSR har gjort det bästa sims 3-repotaget jag har läst hittils. Alla fakta är numrerade i tydliga punkter och olika teman, vilket gör att man inte blir förvirrad i en lång text.

LÄS Sims 3 artikel HÄR

Så här kan du göra din sim i nya skapa-sim

Kommentarer
Postat av: sad girl

Åh jag längtar tills thesims3 kommer ut så kan jag dissa 2! :P Är skitsur på thesims.se nu....

2008-07-21 @ 12:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0