Drar till Oxford

Hej!
Nu är det så att simsnörden kommer ta sommarlov och ett uppehåll på 3 veckor, för jag ska till Oxford! :D Åker på språkresa och det ska bli så otroligt spännande. Kommer då vara borta i 3 veckor, så under dessa veckor ska jag bara njuta av ledighet utan att känna att jag måste slinka in på internetcafén och blogga. Det blir inge bloggläsning för er då i 21 dagar, men jag hoppas att ni inte trillar av utan fortsätter gå in sen när jag kommer tillbaka på bloggen.

Glöm inte att... Ikeaprylpaketet släpps den 26:e, hålla ögonen öppna på thesims.se efter nya releasedatum och nyheter och att gå in på simsnorden.blogg.se den 15:e juli!

Puss och kram på er
Eder Simsnörd

Kommentarer
Postat av: Sara

Du jag måste bara fråga, är det du som är med på filmen från förhandsvisningen av thesims2 fritid på thesims.se s hemsida?

Ha det bra!

Och heter Liselotte

2008-07-07 @ 20:29:17
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Nina

Du .. en fråga ... det står att de vill åka till Fjärran Östern på semester. För att åka dit ska man ansluta ett fjärran östern kvarter men var hittar man det? Jag har ju klickat i att expansionen Jorden Runt ska finnas med; alla resorterna som fanns. Men Fjärran Östern ... jag kopplar inte riktigt.

Vet du?



Önskar dig en härlig vistelse i Oxford. Ha det så bäst.

2008-07-09 @ 12:47:53
URL: http://www.ninaweb.se
Postat av: Lotta

Tills Liselotte kommer tillbaka så kan man alltid besöka de andra bra simsbloggarna: ILLUSION och THE DOLLHOUSE (länk finns nedan)

2008-07-10 @ 18:43:04
URL: http://deliquate.blogg.se/dollhouse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0