Juicemorsan Anna

Juicemorsan Anna juice sims 2

Juice-Morsan Anna är simsnördens alldeles helt egenkomponerade inslag. Som utbildad frukterapeut och trädgårdsmästare har Anna levt ett långt och berikat liv med ananaser och äppeldrycker. Hon kommer att ge de bästa recepten du drömt om att åstadkomma med din juicepress. Och glöm inte- fina frukter ger goda juicer...
Apelsinad
1 portion
4 apelsiner
2 citroner

Mixa alla ingredienser i juicepressen. Denna uppfriskande dryck hjälper till i påskyndingsproccesen att bygga talangmedaljer av alla dess slag. Detta kan vara riktigt användbart när du har ditt egna företag, så se till att ha lite citrusfrukter hemma. Du kommer att bli en kassakung!

Lycka till!
/ Anna

Rösta på mig hos bloggregistret!

Kommentarer
Postat av: Karolina.

åh :D tack för hjälpen. jag ska börja med att installera om spelen i ordning.





men problemet är att superstar hackar :( typ att hela skärmen hackar och upprepar sig .. kanske beror att jag installerat i fel ordning, men ja ..



jag hör av mig om de e ngt mer?:)

2008-06-13 @ 23:17:47
URL: http://www.metrobloggen.se/karoliince
Postat av: Liselotte

Ja, det är bara att fråga på! :)

2008-06-14 @ 12:42:47
URL: http://simsnorden.blogg.se/
Postat av: Elli

Hej! Har försökt pressa juice, men fattar inte hur det fungerar. Jag har lagrat massa frukter i pressen, men sedan går det inte att göra något mer

Någon som vet?



Kram Elli

2008-06-14 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0