Sex and the city

Det är så aktuellt att man inte har något annat val än att gå och se filmen- ni vet vad jag talar om- Sex and the City såklart. Filmen som har premiär imorgon kommer handla om kärlek och relationer, men också mode.
Många älskar karaktärernas dyra designer outfits, så varför inte föra in detta i the sims?
Jag har nu skapat en ny temakategori på Sex and the city. Du kommer hitta information och tips för att kunna efterlikna deras liv så mycket som möjligt i sims, men jag mest skriva om mode. Modetips för dina simmar. Carries klänningar, Samanthas frisyr och mycket mer- allt i SATC-anda!

Hoppas att ni gillar den nya kategorin!


SATC är redo att inta simsnörden

Kommentarer
Postat av: Mickiz

Hej! Vart får jag tag i simmarna på den här bilden?



Tacksam för svar!

Mickiz

2008-07-06 @ 10:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0