Simsnörden goes SATC-again

Sex and the city-temat fortsätter på Simsnörden! En look som setts i många tidningar och i tumultet kring filmen är på Carrie i en tajt cremefärgad draperad klänning med en otroligt stor blomma på vänstra axeln. Den må vara lite "extrem" men den är snygg. En sådan typ av klänning kan verka omöjligt att få tag på till simmarna, men Justsims2 gör det igen. (Behöver jag säga att jag älskar den hemsidan??) För att återskapa Carries look kan du matcha med dena rosa lekfulla klänning. Med lika längd, drapering och en stor blomma blir den supergullig och passar till kommande fester. Snygg makeup och en enkel klänning blir slående!
Carries blommiga outfit går att uppnå!
P.S. Om du gillar min blogg, rösta på mig på bloggregistret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0