Sommarlov...


 

Hej!
Igår fick jag sommarlov... Nu har jag tagit det s.k. "grudenten". Har tagit farväl av mina vänner och skola som jag gått i i sex år. Det känns lite tomt, men ändå härligt att få börja gymnasiet till hösten.

Jag vet inte om jag kommer att blogga så mycket i sommar. Jag ska till Oxford på en period på tre veckor (24/6-14/7) och så ska jag till Gotland m.m. Jag kommer nog slinka in ett inlägg då och då, men förvänta er inte så mycket. När det är sommar ska man få bara chilla, njuta i solen och av det härliga vädret, känslan av att vara ledig utan måsten... Det kan vara svårt ibland när man har en blogg :)

Ikea heminredning släpps den 26:e juni i Sverige. Räkna med bilder från spelet och en liten review!

Kram på er så länge alla läsare som orkar titta in.
Liselotte


Don Lothario avnjuter sommaren i sin jacuzzi med att drömma om Cassandra och flickorna Caliente...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0