Svar

Sara:
Hejsan! Den här sida är cool!
Jag undra The sims 3 kommer snygga hår t.ex. samma kändisar hår som Ashley olsen, Avril lavinge, Rihanna...m.m..????

Svar:
Tack så mycket! Jag diggar min blogg ganska mycket också :P
Nej, jag tror inte att de kommer anpassa hårstilar efter kändisar, däremot kommer de finnas en hel del fina frisyrer. Redan nu finns det en massa hårstilar skapade efter Ahsley Olsen, Avril Lavigne eller Rihanna i Sims 2 som du kan ladda ner. Jag har bl.a. tipsat om Avril Lavinge i min kategori downloads. Sök på google ex: Rihanna hair sims 2 så kommer de komma upp en massa olika alternativ. Modthesims2.com har även en massa grejer, det är bara att leta! :)

Kram Liselotte

p.s. om du behöver hjälp med att ladda ner kolla kategorin Hur laddar jag ner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0