Svar

Camilla utryckte att jag skulle skriva mer om Livet i Lägenhet, det kommande expansionet.

Jag tycker att jag har skrivit om den infon som finns tillgänglig ni på marknaden. Eftersom jag har sommarlov så har jag faktiskt inte haft ork till att sammanfatta alla grejer från all infon som jag läst och skrivit ett inlägg av det. Man får läsa själv nu i sommar ^^ Jag rekkomenderar att antingen kolla på tidigare inlägg (skriv exempelvis livet i lägenhet på "sök i bloggen" så kommer det upp all info) eller besök sims.se's beskrivning.

Om det kommer upp ny info så kan du vara säker på att infon kommer att publiceras.(iallafall en länk) :)

livet i lägenhets officiell logga

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe har redan läst allt som står där men tack ändå :) Vet du när det kommer ut i butik?

2008-06-18 @ 13:58:41
Postat av: Liselotte

22 augusti 2008

enligt electronicarts.com

2008-06-18 @ 20:04:21
URL: http://simsnorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0