Bekräftade fakta

  • Det kommer att finnas ETT enda kvarter, som kommer att växa och formas. Kan börja som någonting litet och växa till något stort- bara du sätter begränsningarna. Detta är helt fabulous enligt mig. Som jag ar sagt tidigare så tycker jag att verklighetstroget är det nya som ska komma. Jag älskar att forma hela kvarter, så jag kommer nog gilla sims 3.
  • Jag tolkar det som att när du spelar i en familj så kan du gå ut och in till allmänna parker utan att "byta" grej med laddning och så.
  • Nytt  system hur man gör ny sim.
  • Nytt system med behov etc. Det kommer inte se ut som det har gjort i ettan och tvåan.
  • Vad man kan tyda från bilden nedan, är det inte bara vältränad, smal och tjock utan blandade kroppsformer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0