Mina egna The Sims 2 Fritid-bilder

Här kommer ett urval av lite bilder från mitt spelande idag. Vilken befrielse! Har inte spelat på evigheter(okej, tre veckor) och installerade studentliv, nattliv och fritid. Fritid <3<3 Skönköping fick äran att ta del av dessa härliga expansionpaket. Gissa vilka familjer?
(och kvalitén på bilderna suger, glömde fixa med inställningar men ni får ta det för vad det är)

image272
Symaskinen heja heja!
image273
Fågelskådning kan underhålla vilken naturare som helst!
image274
Fotboll.
image275
En viss Rod Humble kommer och lämnar present...
image276
Lära ungen barnvisor är en ny viktig del i småbarnens små liv.
image277
Efter en joggingtur måste man stretcha!
image278
Här kollas det på actionfilmen Kyckling. Mums, eller?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Familjen Spökh och Familjen Trevlig är det va?

2008-03-02 @ 20:22:28
URL: http://lovehia.blogg.se
Postat av: Lovisa

Du sa att det var skönköping och staketet som spökh har är inte så vanligt. dessutom var det ett väldigt stort hus om man tittar på grunden. På sista bilden kände jag igen trevligs vardagsrum och sedan kände jag också igen utsidan på deras hus ;) är man nörd så är man ;D

2008-03-02 @ 20:42:56
URL: http://lovehia.blogg.se
Postat av: Mli

Jag tycker de är riktigt bra faktiskt. Har upptäckt att alla mätare faller snabbare däremot, vilket är lite jobbigt. Annars super! :)
Du då?

2008-03-02 @ 21:26:17
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0