Och vinnaren är...

Mli!


Grattis du skrev den 200:e kommentaren! Här kommer en intervju med Mli (och om du vill så får du gärna besöka hennes blogg!):

Hur länge har du spelat The Sims?(och hur kommer det sig att du började?)
Jag började spela The Sims 1 ett tag efter det kom ut (måste ju ha varit någon gång i mellanstadiet eller nått). Mina kompis hade det och jag blev kär direkt. Tog dock ett tag innan jag köpte det själv eftersom min dator va så kass -hehe-.
Vad är det bästa med The Sims?
Är inte allt bra med The Sims? -haha-
Hur mycket spelar du i veckan?
Det blir inte så mycket just nu eftersom jag har mycket med jobbet, men sen Fritid kom ut har jag försökt pressa in så många speltimmar som möjligt. Kan nog bli mot 6-7 timmar i veckan.
Vilket föremål önskar du ska finnas i ts2 som fanns i ts1?
Kommer faktiskt inte ihåg speciellt mycket av TS1, men jag har alltid saknat att kunna ställa ut sina husdjur. Det var en klar favorit.
Bästa bygg-knepet:
Oj, har inga knep direkt. Bygger nästan alla mina hus med enbart ett plan för att det är lättare att spela då. Möblerar gärna med sikt uppifrån av någon konstig anledning.
Beskriv hur din drömexpansion skulle se ut:
Faktiskt skulle jag älska en expansion som typ "lantliv". Kor, hästar, grisar, får m.m.
Sen har jag en grej till som kanske inte är en expansion direkt, men skulle vilja kunna forma hela kroppen och inte bara ansiktet. Tex. bredare höfter, smalare handleder, större bröst osv osv.
Vilket är ditt mest lyckade simsköp?(prylpaket, expansion etc.)
Den var svår. Tycker alla utom Jorden runt är riktigt bra.
Sämsta?
Som sagt "Jorden runt". Den har inte gett mig så mycket, känns mest onödigt.
Har du några favoritdownloadssidor?
Min absoluta favoritsida är helt klart: http://www.stylistsims.net/faq.html
Helt underbara och detaljerade kläder enligt dagens mode, som är lätta att lägga in.
Är the sims ett tjejspel?
Hehe, nej de tycker jag inte. Känner några killar som spelar faktiskt.
Vem vill inte gå in och skapa sin egen drömkaraktär och leva den personens liv ett tag?
Favoritkarriär i The Sims 2(och varför)?
Med tanke på karriärsbelöningarna gillar jag "utbildning".
Visioner om The Sims 3?
Blir faktiskt skitsur på att det kommer ett Sims 3 så snart. Har ju just fått hem den sista expansionen och lagt ut massor med pengar. Då vill man ju att det ska vara "the shit" att spela ett tag i alla fall.
Antal nedladdade poster i spelet:
Kanske 100, med smink osv.
Beskriv din perfekta sim:
Det finns ingen direkt perfekt sim. Men dom får gärna ha några unika drag som gör dem speciella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0