Chez la coiffeuse

Chez la coiffeuse/ Hos frisörskan

Har idag varit på salong Ordinary i Birkastan och slingat hela håret! Min underbara frisör Helena har en praktikant hos sig som är jätteduktig. Jag får gratis slingning! :)

Hon heter Lisa och är jätteduktig och gör slingorna så fint. Blev verkligen helnöjd- en slingning som kostar 2.500 får man för 0! :D

Frisöryrket är verkligen något jag diggar i TS2. Jag är expert på att bli bra, bygga snygga salonger, hantera kunder och styla dem rätt. Det är så himla roligt! Man kan liksom skapa "trender" som lila hår om man vill det bland alla sina kunder och sen klippa dem i nån ny frisyr. I LIKE!

Har du prövat på frisöryrket i The Sims?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag hade en kombinerad affär och frisörsalong, men det var aldrig några som ville klippa sig :P

2008-05-29 @ 20:32:50
URL: http://lovehia.blogg.se
Postat av: Anonym

va i vilken sims går det att vara frisör:O? guu va kuul;)

2008-05-30 @ 14:56:53
URL: http://solstralens.blogg.se
Postat av: ella

hej, jag har en frisör men när jag erbjuder makeover till ngn sim så blir dom glada men sätter sig inte i stolen, endast gratis makeover fungerar och ändå har jag jätte billigt pris, ibland kommer det en "bubbla" ovanför simmens huvud som det gör när de köper saker och när jag har övertalat simmen att "köpa" sätter den sig endå inte ned i frisörstolen. Vad gör jag för fel?

2008-06-01 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0