Söt pastell!

Denna riktigt fina- om inte en av de sötaste klänningarna i vår- hittar man på härliga Ooh Lala Sims. Här finns ett litet urval kläder för både män och kvinnor, allt i en ganska så amerikan/söt stil. Mycket casual, men välgjort! OLL-sims är "märkta" med WNF och ingår även i de nätverket, kvalité alltså.
(För dig som inte vet så är WNF= Wicked Nouk Family)

Klänningen har verkligen allt! Rosa pastell med gulliga spets och broderidetaljer plus ett par klackskor som skulle få alla hollywood damer att smälta.
Ladda ner här


image400

Kommentarer
Postat av: Elli

Åh vad söt! Jag har bara ett problem, när jag sparar filen blir den i RAR-format, och jag vet inte hur jag sla göra för att få in den i spelet, har du något tipps? :)

2008-05-26 @ 17:10:36
Postat av: Anonym

jag vet inte hur jag får in det i spelet ?

2008-08-11 @ 19:31:10
Postat av: carro

måste man ha intallerat nått om man ska ladda ner ?

2008-08-11 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0