Svar till Madde:

Hejsan Liselott!

Vilken cool sida! Inte ofta man ser såna här! Så de e bra! ;) 

E  själv lite av en simsnörd, men ja har tvingats sluta för att de spelen ja har laddat ner inte går å få igång. Vet inte va som e problemet =/ Men jag tänkte lösa detta med att ladda ner det nya Sims Castaway :) [...]
Svara snarast tack! ;)

Ha det & tack på förhand!

Madde

The ex-simsnörd ;)




Hej Madde!
Tack så mkt. Jag startade faktiskt bloggen för att de inte fanns några sims-bloggar, men nu har de poppat upp en del på senare tid.. Det är alltid härligt med konkurrens! :)

Jag har faktiskt aldrig laddat ner The Sims 2-spelen. Föredrar att köpa och stödja EA som gjort dem, för det är de värda!

Jag tror inte att jag har skrivit om hur man ska få igång spelet om det är nedladdat, mer om hur man laddar ner kläder och hår till sina simmar. Om jag förstår frågan rätt så har du laddat ner dina spel från ex. the pirate bay eller liknande siter?
Jag har ju aldrig gjort det så jag vet ínte vad som kan vara för fel...

The Sims 2 Castaway verkar förövrigt ett sjukt kul spel. Alla jag känner är jättenöjda med det. (är nästan lite sugen själv att köpa)...

Jag rekommenderar att höra av dig till andra som har spelet nedladdad. Antingen googla, hör för dig på sims.se (starta forum) eller annat sätt. Det ska nog gå bra!


Jag kan nog inte säga så mycket mer, men lycka till med simsandet!
mvh Liselotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0