Det här är det värdaste som har hänt på länge!

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY!
Visst, jag mår rätt dåligt (är sjuk) men de senaste dagarna har jag hunnit spela sims. Senaste gången var för över en månad sedan, och vilken lättnad det var att få titta till Skönköping och föra arven vidare! Nog om min sim-fantastskap.

Thesims.se har ÄNTLIGEN tror jag lyssnat på dess besökare när det gäller Fansites. Reglerna har lättats, vilket jag tror att det finns en chans för kära mig att få plats där. Tidigare har man inte fått ha personliga uppgifter som bild på sig själv, länkar till personlig blogg m.m. Men NU så finns det bara några få :

· Webbplatsen måste handla om The Sims.

· Webbplatsen får inte innehålla något som bryter mot Licensavtal för slutanvändare av EA-verktyg & Material.

· Webbplatsen får inte innehålla material som skapats av andra personer utan deras tillåtelse.

• Länken till din webbplats kan tas bort från TheSims.se utan att vi informerar dig om det.

Och det här är bara så VÄRT! I samband med detta så har de även öppnat en tävling, där man bl.a. kan vinna valfritt simsspel och musmatta.(detta påminner mig om att jag måste skicka min musmatta till vinnaren i bild-tävlingen, förlåt!)

Tävla HÄR!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tråkigt att höra att du är sjuk men kul med lite the sims ^^ själv har jag inte spelat på länge heller. har tappat lusten lite. men nu när det börjar bli mörkare är det mer lockande ^^

2008-11-29 @ 15:52:57
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: ebba

Tråkigt att du är sjuk men kul att du uppdaterar och spelar sims ;)

2008-11-30 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0