Profil: Barbara Pank

Namn: Barbara Pank
Ålder: Nybliven åldring
Bor: Nyinflyttad i stor villa efter att bott i trångt radhus hela livet i Skönköping.
Familj: Nygift + 11 barn. Dustin, Bo, Kim, Brad P och Vadim Jr bor hemma för tillfället.( De andra är tagna av socialen)
Yrke: Sportmaskot
Liv i korthet: Blev änka vid ung ålder och lämnad med två vilda barn och en bulle i ugnen. Livet började dala... Blev gravid hela tiden med olika män efter att hon fått för sig att hon skulle skaffa 10 barn. Blev kär i Don Lothario och var förlovad med honom en kort stund men han lämnade henne vid altaret, vilket gjorde henne deprimerad för en lång tid. Hon kunde inte sköta barn och jobb samtidigt så barnen blev tagna av socialen vid 2 olika omgångar. Kom på något sätt upp ut fällan genom nyfunna maken. Genom en slump vann hon 22000 kronor genom jobbet och familjen flyttade ur det gamla radhuset till en större villa.
Lyckligaste ögonblicket: Då hon fick tillbaka sin socialomhändertagna son Kim genom att maken adopterade. Sen såklart att få gifta sig med mannen i sitt liv.
Favorithobby: Laga mat. Barbara har aldrig tid så det blir färdigmat oftast, men när det väl blir av så bjuder hon mer än gärna till på mumsig cheesecake.
"Hemlig" talang: Är grymt bra på att föda barn... Pojkar blir det alltid och ofta tvillingar.

Simsnördens spåningar: Jag är helt övertygad om att det var Barbara som dödade sin make... Varför vet jag ej...



Hur ser din Barbara ut?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

På min nya dator använder jag familjen Pank till min dagbok så snart kan du läsa där ^^

2008-09-16 @ 19:13:43
URL: http://lovehia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0