Bring starbucks to Sims!

Kändisarna älskar kaffet. Det är hypat och finns i alla stora städer i europa och över hela världen (nej, stockholm får inte ha starbucks. Man måste bli "utvald".) Alla vi som prövat starbucks frappuccino vet vad jag talar om. Mummmmms! :)

Starbucks coffée shop (MTS2)


Grundläggande dekor och arkitektur för att kunna bygga din egna starbuck's.

Starbucks accesoarer
Väldigt snyggt gjorda, verklighetstrogna och fina grejer att smycka ut din kaffeshop med.
ex. denna fina meny!


ENJOY!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Det är en sak jag undrar över.. Jag försökte här om dagen att ladda ner ett hus in i mitt sims 2 spel. Allt gick fint, men sen när jag skulle "installiera" det genom att dubbel klicka på ikonen jag laddat ner, så står det bara: "det här innehållet kräver data från expansionspack som inte är installierad." och jag har alla sådana som finns? ÄKTA till och med. vad gör jag för fel?



Jo, när jag ändå är i gång.

Vissa av tex möbler eller kläder som jag laddar ner försvinner när de ska in i spelet. vad händer då? Dom dyker liksom inte upp när jag ska möblera eller skapa simsen.



hoppas du kan hjälpa mig!

(jag försökte ladda ner detta hus: Chelsea Furnished)

http://www.thesimszone.co.uk/files/index.php?Section=36

2009-02-04 @ 21:43:09
Postat av: Sofia Werlin

jag undrar om du vet en bra sida där man kan ladda ner olika kroppstyper gratis :)

2009-02-07 @ 01:28:10
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0