Rescension- H&M Fashion

Japp nu har jag köpt det. På en stressig paus mellan pendeltågen i sundbyberg sprang jag till Åhlens och köpte prylpaketet för 149 :-. Bara på framsidan så väcktes nyfikenheten hos mig. Och spelet håller mina förväntningar för den här gången!

Kläderna på spelet är oförträffligbara, det är liksom något speciellt med snygga kläder designade i thesims-stuket, när man laddar ner blir det liksom aldrig samma grej. Det finns mest kläder för vuxna, skitsnygga grejer du själv kanske har hemma i garderoben som tex en grönvit-klänning jag såg tre ex idag på skolavslutningen! Ett stort plus är att outfitsen finns i minst tre olika färgkombinationer. Om du ska köpa det här är det för klädernas skull, för det är inte så mycket att hurra över möblerna enligt min del. Som vanligt får man ut för lite information i guiden där det mer bara står en klyschig beskrivning av prylarna/ dvs inte hur de fungerar!

Skyltdockorna finns i tre olika plagg- inte mer. :( Och det finns en ställning av kläder med likadana kläder som finns på några andra klädhängare i spelet, så nej.

Annars är jag nöjd med mitt köp och kommer att klä mina simmar i h&m outfits!


Jorden Runt nästa säger jag bara! So long och ett skööön sommar!

Kommentarer
Postat av: Helena

Natti, natti!

2007-06-08 @ 23:59:19
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0