iiiiih!

HJÄLP!
Imorgon börjar jag gymnasiet. Alltså, fatta- g y m n a s i e t! The time of my life :P Är inte ens nervös eller har vant mig med tanken, det kommer liksom lite hastigt. Men det kommer nog gå bra! xD

Idag besökte jag Ung08-festivalen i kungsträdgården(stockholm) och det var ganska kul! Även fast det vimlar runt ett antal småbarn där som inte ännu har hittat sin identitet så är det ett skönt ställe att spendera sin sista sommarlovsdag på (deprimerande, jag vet). Man kunde bl.a. testa create a creature-mode i Spore, men det har jag redan gjort. Asnajs faktiskt, men nej jag kommer inte köpa spore. I nåt tält där tog jag ett informationsblad för spelare. Ska kolla upp på hemsidan om det redan finns en sims-förening, annars är jag ganska sugen på att starta en egen. Man typ träffas, bestämmer lite få saker och typ SPELAR! xD Några som är på?

Simanimals annonserades idag på sims.se. Det verkar skittönting och tråkigt: kolla in infon HÄR.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Simsförening verkar kul ^^ så kan man ju dela speltips live vilket är mycket lättare

2008-08-14 @ 16:00:02
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Carro

haha aa sims föreningen verkar ju super :)



och Lycka till imårrn på din första dag på gymnasiet.



Carro

2008-08-15 @ 11:49:16
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0