Svar

Helena:
hmm.. Vem bröt regeln om att inte visa anden?
Jag var på visningen.. Jag var där som reporter för Lunarstorms Simsare och inte ens jag har slängt upp mina bilder på anden.. :/

Jag vet faktiskt inte, men jag tycker att det är grymt dålig stil och respekt mot Bim som sa väldigt tydligt att vi inte fick visa bilder på honom. Direkt efter förhandsvisningen skrev jag inte ens om att det var en ande utan om en varelse som är väldigt hemlig. Sen när det ändå låg ute på webben att det var "genie in a bottle" och vissa hade tagit bilder på honom och lagt ut så kunde jag inte falla för frestelsen att lägga upp dem. :/

Men jag tror att det var obsmir som var först med att lägga upp bilder. Och ja, man får ju säga vad man vill om det :/

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är inte riktigt säker på om jag gillar Fritid än, fast det beror nog mest på att jag inte har testat allt det nya och än så länge inte förstår hälften av det. Men nu, efter att ha läst igenom intruktionsfoldern, så borde det bli lite enklare.
Jag är däremot riktigt förtjust i Film/Böcker intresset och alla dess nyheter. :D

Men nu är det bara Kök & Badrum kvar, sen är The Sims 2 komplett. Känns ungefär som när man skulle läsa klart Harry Potter 7...

2008-02-29 @ 16:08:36
URL: http://blog.thefrojd.com
Postat av: Lovisa

Ja det är verkligen dålig stil om ni blev ombedda att inte säga något och så gör folk det iaf :(

Svar om akvarium:
Jag har flera gånger tänkt "döda" akvariet och i flera månader har jag bara haft en mal och en neontetra. Jag tänkte vänta ut dem men de vägrade dö :P Malen är helt blind nu... jag köpte en "platyfamilj" (två hannar och tre honor) och nu är det roligt med akvarium igen :)

2008-02-29 @ 16:48:54
URL: http://lovehia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0