Diggar starkt

Här är saker som jag diggar/dissar starkt att ladda ned!

Diggar

Hår- kan aldrig få nog av detta som gör spelet roligare. Hår kan man byta varje dag!
Smink- Man kan faktiskt ladda ner hur mycket som helst, men man märker sen vilka grejer man använder i spelet. DÅ är det bara att radera.
Kläder- ett måste numero ett.
Mat- det är faktiskt riktigt roligt med andra maträtter än de vanliga i spelet. Jag ska tipsa!
Dekorationer- små ljus, tavlor, parfymer... dessa saker är så roliga att använda!


Dissar

Hack- det finns egentligen ingen mening med dessa. Inteenminator kan väl va kul ibland, men jag föredrar "fair"gameplay utan att fuska. Sen att vissa hack förstör spelet- nej tack.
Bilar- faktiskt tråkigt att ladda ner. Om man nun har bil så finns det ganska ok i spelet.
Husdjur- wtf? Booooooring. Iof jag gillar inte alls djurliv, men liksom.. bara nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0