Enkla grejer

Snabbkommandon när man bygger och spelar sims är det bästa som finns. Här kommer mina tips till dig som spelar nya sims 3!

+ / - zooma in, zooma ut

R - skapa en stil verktyget där du ändrar färg, mönster och stil.

E- Pipett verktyg, istället för att orka leta upp möbeln i katalogen är det bara att använda pipetten och du har ett identisk objekt/tapet7etc.

H - handen där du kan flytta och dra i verktyg

Alt - en av de bästa nya verktygen i ts3. Håll i alt när du placerar ut din möbel och du kan placera den vart du vill i rummet och vrida den i vilken vinkel som helst.

F1 - boendeläget

Motherlode i fuskfönstret. Man behöver uppenbart ha en del pengar för att bygga sitt drömhus :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, jag trodde först att det stod Bondeläget. =)

2009-06-11 @ 16:34:34
URL: http://smultronsota.blogg.se/
Postat av: Elin:'d

På the sims två finns det ju maxmotives, för att få full energi. Men det fungerar ju inte på trean. Så min fråga är, finns det någon sådan kod till trean? :'D

2009-06-24 @ 09:18:10
Postat av: Josefine

Hej! Kan du skriva om hur man köper mobil och det .Vet inte vars prylkikoen till det är.Men jag har studdentliv. När du har skrivit om det sicka gärna ett mail till mig.

2010-04-06 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0