Frågor och svar!

Hej. Jag har åkt på influensan och varit sängliggande ett tag men nu är jag tillbaka. Det är verkligen synd att min riktiga dator har pajat för jag har några riktigt bra sidor som jag skulle vilja tipsa om men jag kan tyvärr inte adresserna i huvudet. Men vi får hoppas att datorn blir lagad snart:)


Nu tänkte jag försöka att svara på lite frågor, så gott jag kan i alla fall.

Hur laddar man ner från modethesims4?
Svar: Jag antar att du menar modthesims2 . Det är ganska enkelt att ladda ner därifrån fast det kan vara krångligt att hitta grejer, det finns så otroligt mycket! Men först och främst måste du vara medlem på sidan. Sedan är det bara att söka efter olika downloads. Om man inte vet exakt vad man letar efter så är det bara att prova sig fram. Sen är det bara att ladda ner och packa upp och så som man gör med vanliga downloads.

Jag har en fråga, Ett simpar fick tvillingar, en tjej och en kille, och det var inga problem alls, de växte upp till småbarn. När de sedan skulle växa upp till tonåringar verkar nåt konstigt ha hänt. Killen växte upp som vanligt och man fick välja ambition åt honom. Tjejen däremot, hon växte upp till tonåring, men rutan med amibitioner kom inte upp. Så hon har fortfarande uppväxtambition, och vill leka på lekplatser och sånt som småbarnen vill göra. Men hon vill även få sin första kyss, som hör till en vanlig ambition, så jag förstår inte vad som har hänt, haha =P
Svar: Det låter lustigt. Liknande saker har hänt mig med, dock inte exakt så här. Ibland hackar sig spelet lite och det blir fel helt enkelt. Ibland tar det ett tag innan hon verkligen "växer" upp och får ambitioner och så. Om man använder sig av downloads eller olika hack så händer det ofta sådant men jag vet inte riktigt vad man kan göra åt det. Är det någon annan som vet? Annars får man bara vänta och se helt enkelt!

Hej, hur blir man bortförd av utomjordingar?
Svar: Det enda du behöver göra är att kolla i ett teleskop väldigt mycket så brukar man bli bortförd efter ett tag:) Du lär också vara gravid när du kommer tillbaka!

Jag försökte ladda ner dom husen nedan, men det är inte rätt fil lr något för det brukar vara en men den dragkedja men det va inte dessa filer.. hur gör man då? :)
Svar: Jag ska försöka att återkomma med svar så fort som möjligt. Eftersom min simsdator är trasig så kan jag inte kolla  vad som händer. Men jag återkommer som sagt var!


Så, det var några svar:) Skriv om ni undrar något mer om detta eller något annat. Jag är väldigt sugen på att blogga nu så jag kan svara på alla frågor:D
Tyvärr ska jag på en teater imorgon så då hinner jag inte blogga men förhoppningsvis på fredag eller i helgen i alla fall.

Ha det bra så länge alla Simsnördar!:D
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Lovisa

När man ska bli bortförd av utomjordingar måste man väl stå på minst tredje våningen va? eller är det ett falskt rykte?

2009-03-26 @ 10:03:59
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Annabelle

Hej , du är toppen kul att det händer lite på bloggen :))

Jo, om man blir medlem på modthesims2 , måste man va i en speciell ålder då, för det står att jag är för liten men jag är över tolv ? och kostar det något?

2009-03-27 @ 08:59:06
Postat av: Liselotte

MTS2 är gratis och en site som verkligen är värd att va medlem på. Man måste nog vara över 18 år, men det spelar inte så stor roll. Skriv att du är 18 så löser det sig :)

2009-03-27 @ 09:40:08
URL: http://simsnorden.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ett falskt rykte skulle jag tro, jag har blivit bortförd utan att stå på tredje våningen:)

2009-03-27 @ 18:53:46
URL: http://simsnorden.blogg.se/
Postat av: e m e l i e

gillar bloggen!! :D



men kan man ladda hem saker till sims 3? :D

tacksam för svar till min blogg!

2009-06-11 @ 20:56:01
URL: http://emmmisnguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0