Vår på riktigt!

Nu har våren kommit och solen lyser med sina varma strålar på alla sims-fans! Och The Sims 3 närmar sig med stormsteg. Under tiden gäller det att riktigt njuta av de sista dagarna med the sims 2, eller kommer ni att fortsätta köra the sims 2 parallellt med the sims 3?

Jag kommer troligtvis att göra det. Fast om the sims 3 är roligare så kommer det antagligen inte bli tid över.....

The  Sims 3 kommer även komma för Iphone. Toppennyhet för alla simsnördar som har turen att äga en iphone!

Ha det bra och få inte solsting!
/Amanda


Kommentarer
Postat av: lll

hur laddar man ner från modethesims4? tror det heter så, det är inte som medd dom andra sidorna..

2009-03-20 @ 07:25:40
Postat av: Madelene Nattfrost

Jag har Sims-diet här hemma. I och med att jag köpte nya prylar till datorn och installerade om den (ja, tills TS3 skulle släppas, men det blev som alla vet uppskjutet) så avinstallerade jag TS2.



Och jag har inte orkar installera det igen... så jag spelar inget förrän TS3 släpps. :)

2009-03-20 @ 11:59:55
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Lovisa

Just nu är jag inne i en tråkfas där jag inte tycker att the sims är särskillt roligt alls. men jag tror ändå att ts2 kommer finnas kvar på datorn... det känns som om det kan vara skönt att gå tillbaka till det ibland och vissa simmar har man ju väldigt speciella relationer till också...

2009-03-20 @ 14:35:15
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Therese

Nej the sims 2 kommer falla i glömska här hos mig så som the sims försvann när 2an kom.

2009-03-20 @ 20:23:22
Postat av: Irma

Jag hoppas att jag fortsätter med The Sims 2, har ju min älsklingsfamilj på femte generationen så dem kan jag ju inte svika...;)

Men jag längtar så sjuuukt mkt tills The Sims 3 kommer!

Kram

Irma<3

2009-03-21 @ 17:45:34
Postat av: Emma

blev så besviken när de flyttade fram releasedatumet, men man kan ju inte alltid få som man vill, eller hur?! men när den kommer ut så försvinner nog 2:an för mig.

2009-03-22 @ 01:37:28
URL: http://www.bemmaaa.se
Postat av: klara

alltså tack för en superbra blogg! jag har hittat jättemånga fina grejor via den här bloggen :D

2009-03-24 @ 14:14:38
Postat av: Anonym

Kan du inte uppdatera lite mer? Forstar ju om du ar lite upptagen... men anda. (sorry har inte aao)

2009-03-25 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0