Simsnörden tar en paus

Hej alla simsare!
Det gör lite ont i hjärtat att veta att det finns människor som vill ha den här bloggen, men det tråkiga är att jag inte har tid. :(

Det är ingen "jagharintetid"-ursäkt för att jag håller på med facebook, träffar kompisar eller kollar på tv. Jag har en skola som kräver närvaro många av dygnets timmar, musiken som tar upp stor del av min tid (kolla gärna in min myspace om ni vill höra mig sjunga. www.myspace.com/liselotteostblom), familjen som jag vill ägna min kraft åt och ha lite tid för mig själv. Att blogga känns bara inte lustfyllt och kul just nu, och så ska det inte vara.

Vi får se, Simsnörden kommer kanske vakna igen, eller ligga kvar i lä.

Men tack och kram! SLUTA FÖR GUDS SKULL INTE SPELA SIMS.

Eder Simsnörd.
Liselotte

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas på en återuppståndelse.

På återseende =)

2009-10-26 @ 23:20:29
URL: http://minvackraste.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad synd. men jag förstår att du vill ha tid till annat också. du tror inte att nån skulle kunna typ gästblogga åt dig då? på det viset skulle du ju kanske inte känna press över att du "måste" blogga.

2009-10-27 @ 14:35:45
Postat av: V E N D E L A

för alla er som älskar simsnörden tipsar jag er nu om en annan simblogg! Galen Sim är en originell sims-blogg med mycket tips, fusk och downloads. nu när simsnörden tar en paus är det dags för mig att skina! kram ! :)

2009-10-27 @ 19:53:03
URL: http://galensim.blogg.se/
Postat av: Sims älskaren

Heej! Din blogg är Jätte bra! tyvärr kan jag inte komma in på den så ofta....(Internätet är konstigt!) Men jag tycker det är jätte kul! Jag skulle själv gärna ha en blogg om sims! Låt inte bloggen dö...! :)

2009-10-28 @ 08:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0