Noukiesims2

Jag vet att det var länge sen jag skrev något men somsagt, det gör inget!(eftersom ingen ändå läser det här)

Efter att ha haft nouk under favoritllänkarna ett tag utan att riktigt besökt den känner jag mig glad över att jag äntligen har fötstått hur underbar den här sidan är!

www.noukiesims2.net är en skön hemsida med allt från proper till punk. Mina favoriter är alla hårstilar av Nouk- absolut proffsigaste jag sett! Med en härlig layot och gratis downloads får den 5/5.

Om du inte besöker den här sidan och laddar ner något så..... ja du får helt enkelt skylla dig själv!

KRAM PÅ INGEN SOM LÄSER!// liselotte

Kommentarer
Postat av: anna

JAG LÄSER!! :D

2007-05-26 @ 11:02:59
URL: http://missannish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0