Great and big news! The sims 2 Fritid nästa expansion!

Belöna dina simmar med en variation av nya roliga aktiviteter!

SÅ låter inledningsmeningen till det kommande simsexpansionet, The Sims 2 Fritid. Det hela går ut på att utveckla sina simmars hobbies, exempelvis matlagning, keramik, balett och amerikansk fotboll. "Dina simmar har nu flera sätt att ta till sig kunskap, stärka vänskapsband och göra deras liv framgångsrikt." Jag kan inte påstå att jag lockas så jättemycket. Jag menar, hobbies finns det väl redan nog av i The Sims 2?? Året runt, arbetsliv, djurliv... Hur mycket ska de hinna göra under sin livstid? den 29 februari är det release, 84 dagar kvar, priset kommer väl ligga runt 349:- och jag kommer nog inte köpa det här spelet.

Iallafall, det här med hobbys ska då ha en mening. När man har bemästrat en hobby kan man låsa upp belöningar, nya föremål och "hemliga tomter". Man kommer även kunna ställa upp i tävlingar i sitt repsektive ämne, för att kunna konkurrera ut sina grannar (jag anar desperate housewifes anda). Jaja, vi får väl se!

image61

http://www.thesims.se/products.view.asp?id=53&page=4&movie_id=89&movies_nav_page=1&movie_q=hi#mp se en beskrivning av spelet som film. OBS! Du måste vara medlem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0