Drop it like it's hot

Haha tänker bara på snoop-låten, men den här sidan....... Jag kan inte beskriva min otroliga sims glädje över att äntligen hittat tillbaka till den här hemsidan! När som vanligt surfar runt på simslänkar så glömmer jag ibland att spara de som är bra, vilket hände med den här über-underbara!

http://www.sims2likeithot.de/ är en simsdownloads med en stor klädgarderob med influenser av tidigt 40-50 tal, men även lite modernare stuk som "Hollywood Glamour". Du hittar härliga klänningar till både kvinnan och tonårs-dottern. Det är bara lite halv störande, att alla härliga namn på kategorierna( wedding romance, the coctaildress, vintage butterflies etc.) inte innehåller någonting! Jag antar att de helt enkelt är påväg och under konstruktion.

Under Hollywood glamour kan du hitta klänningarna du sätt på dina favorit kändisar under senatse tiden, tex Jennifer Lopez Oscar- 06. på bilderna hittar du även den lilla svarta, och en underbar rosa skapelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0