Laddar!

Jag vet att jag är hysterisk, men jag ser fram emot H&M expansionen såååå mycket! Jag typ älskar den innan jag ens prövat, men jag kommer såklart bli besviken som med alla andra spel. Kommer dock nog inte att spela som en galning eftersom jag försöker ömt och innerligt att lägga ner mitt smått simsberoende. Nu när det är sommar och stekhet ute( dör typ) så ska man inte sitta vid datorn + att jag ska jobba imorgon och fixa kläder till skola avslutningen.

Veckans fråga? Tänker du köpa thesims2 h&M fashion prylpaket?

image8
mohaah lite snö skadar aldrig.

Kommentarer
Postat av: anna

japp det kommer jag nog att göra :)

2007-06-07 @ 18:13:16
URL: http://missannish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0