Simsnörden- äntligen startad!

Hellu där ute!
Simsnörd?? Välkommen in i klubben! Har funderat på att starta en simsblogg för länge och NU har jag tagit steget in i bloggvärlden( som alla andra haha). Jag kommer att snacka ganska mycket om downloads, tips och mina egna "upplevelser". Lite småfakta om mig själv;

Namn: Liselotte
Bor: Spånga
Ålder: 14
thesims.se-alias: Lime_lotte
Bästa expansion: Åretrunt(!)
Sämsta expansion: Djurliv, tråååååkigt.
Bästa årstiden: VÅR
Stad: Skönköping
Roligaste karaktären: Lilian Trevlig ( gör henne alltid bättre än angelica mohaha)
Jobbar helst med: Frisör-yrket eller möjligtvis musiker.
Lyssnar på: RnB och Jazz, beror på simmen :)

Kopiera gärna och skriv i kommentaren, med DITT svar. I'm intrested you know!

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: universums härskare

Namn: Anna
Bor: Tyresö
Ålder: 14
thesims.se-alias: Limeanna
Bästa expansion: Åretrunt
Sämsta expansion: Vet inte, typ studentliv eller nåt
Bästa årstiden: jag har bara spelat vinter och vår hahahahha
Stad: Skönköping city
Roligaste karaktären: Lilian Trevlig har jag dödat moahah! Det blir nog Don Lothario som jag har gett massa barn med olika mammor överallt moahahhaa
Jobbar helst med: Slöfocks- eller idrottsyrket; lättast att nå toppen:) har aldrig provat musiker än så länge, men det verkar kul.
Lyssnar på: RnB eller rock oftast

Yeeaaaaaaah! XD

2007-03-13 @ 11:27:23
Postat av: Victoria

Namn: Victoria
Bor: Spånga
Ålder: snart 15
thesims.se-alas: vickiiis007
Bästa expansion: Arbetsliv
Sämsta expansion: Studentliv, men tröttnade fort som tusan.
Bästa årstiden: Sommar
Stad: Skönköping
Roligaste karaktären: Familjen Pank. (mamman har fått barn med Mortimer Spökh.
Jobbar helst med: Underhållning.
Lyssnar på: Rock & techno.

2007-04-10 @ 17:29:13
URL: http://viwi.blogg.se
Postat av: Camilla

Namn: Camilla

Bor: Nyköping

Ålder: 15

thesims.se-alias: delar med en vän så skriver inte ut.. ;)

Bästa expansion: Åretrunt, kommer nog gilla Livet i lägenhet också :)

Sämsta expansion: --

Bästa årstiden: VÅR, sommar

Stad: Skönköping, eller min egna "Vanillatown" ;)

Roligaste karaktären: Splar bara på mina egna

Jobbar helst med: Äger inte ngt expansion där det tillkommer jobb, men idrott, polis, läkare förekommer ofta bland männen ;)

Lyssnar på: RnB (egna musiken som ja har på datan..)

2008-06-19 @ 23:41:02
Postat av: Sara-Maria

Namn: Sara-Maria

Bor: Köping

Ålder: 12

thesims.se-alias: CoolaSami

Bästa expansion: eh... vad svårt, man jag måste nog välja året runt jag med

Sämsta expansion: hmm... djurliv jag med (för jag menar, det kommer bara saker till djuren typ, inget till människorna T__T

Bästa årstiden: Vinter helt klart =D

Stad: Uddaholm (mystiskt...)

Roligaste karaktären: Bella Spökh (jag letar efter henne som en galning =P

Jobbar helst med: Musik eller underhållning

Lyssnar på: Pop, RnB, Hiphop, och när jag är förbannad på Hårdrock (låten ouppfostrad unge ääääger x'D)

2008-12-12 @ 13:33:17
Postat av: Anonym

Namn: Anna

Bor: Örebro

Ålder:12

thesims.se-alias: ingen :(

Bästa expansion: Jaa... alla är roliga men jag säger nog... äsch alla är lika kul! Men om jag måste välja är det studentliv.

Sämsta expansion:Har ingen direkt sämst men alla blir tråkiga om man sitter för länge vid datorn.

Bästa årstiden:Alla är bäst!^^

Stad: Skönköping:)

Roligaste karaktären: Familjen Pank och Trevlig är klart bäst (förutom mina egna)

Jobbar helst med: Underhållning, musik eller det övernaturliga.

Lyssnar på: Pop, collage, rock

2010-07-19 @ 08:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0