Dagens riktiga fynd

Var lite halvnördig idag och "zappade" runt på mts2, och jag kan inte tro mina ögon när jag hittade det perfekta kapet. Skaparen heter BabyAisha och hon har skapat den finaste simsboutiquen jag någonsin sett. Med en lantig stil för hon samman sims, mode, konst och äkta shoppingglädje.

http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=173531
I detta set får man med dekoration, såsom klädesplagg som hänger i luften, skohyllor, golv, vägg, snygga klädhängare, bord att placera saker på, konst m.m. Jag bara älskar denna butik och design. Cred to BabyAisha. Thank you! För nedladdning krävs Arbetsliv och Winrar (se tidigare länk). Njut av bilderna!

image51
image52image53
image54
image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0