Förlåt!

Hej.
Jag har fått en kommentar som reagerat på ett tidigare inlägg om inteenminator.
 Nu när jag läser det blir jag själv upprörd hur fel jag har utryckt mig. Jag skrev nånting om att "det bara är kul om man vill göra pedofiler," och det var ironiskt menat och helt korkat från min sida att jag egentligen skrev så. Det jag egentligen menade att inteenminator inte är så kul och värt att ladda ner. Jag tar helt på mig skulden som korkad och funtad bloggare och ber om förlåtelse från alla som har tagit illa upp. Inlägget är nu ändrat och jag hoppas att ni förstår mitt misstag.
//Liselotte

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså, har inte du msn? :D så du kanske kan hjälpa mig lite att "få in" håren och kläderna man laddar hem
in i spelet :o fattar inte :D

2008-04-24 @ 18:03:20
Postat av: de du

hur ofta tar man fel på ett sånt tort ord ?

mot ett sånt litet ???

2010-07-20 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0