Skön Raggae Bikini

image350
Denna söta lilla sak kommer från Three Sims. Jag diggar den starkt.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hejsan. Du verkar vara jätte duktig på det här med sims ! :P Jag har ju alla the sims spelen. Och så gick jag in på Piratebay.org och kollade efter sims 2. Och då hittade jag något som heter Erotic Dreams. Sedan jag installerade de blev aldrig min grafik sig lik igen , den är ganska suddig. Man ser tex. inte mascaran spec bra på mina simmar. Så jag tog bort alla sims och installerade om allt, men grafiken är inte bra än på The sims 2. Har du någon aning om vad som kan vara fel??

// Michelle

PS. Ladda aldrig ner "Erotic sims 2" Det är någon som har typ gjort om the sims 2, för att det ska bli ett lite mer sexuellt spel. Grafiken blir helt fucked up och spräket är något arabiskt eller likande .. Allt blir bara krångel och fel. DS.

2008-06-05 @ 00:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0