Svar på fråga

Irma: Jag försökte skriva upp mej som vipmedlem på svenska ts3-sidan, men det funka inte. Det stod typ yawza the page dosen´t exist. Då skrev jag upp mej på amrekanska o de funka. Hur kan det bli så?

Svar: Troligtvis så har det blivit någon tilfälligt fel. Jag försökte också första dan, men det gick inte. Eftersom det säkert var många som ville skriva in sig den dan så tror jag bara att det är nåt tillfälligt. Oavsett så är det ingenting egentligen som jag kan svara på, eftersom det har mer att göra med nåt fel på hemsidan än om just the sims. Lycka till!


Har du en fråga som du vill få besvarad? Skriv en kommentar så kommer jag garanterat att svara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0