Svar

Clara:

Hej! jag har laddat ner och sparat men det sinns ingen extrahera filen Knapp och jagg vet inte hur jag gör då snälla svara

Svar: Hej Clara!
Kör du med windows eller mac? "Knappen" som du har sett på bild borde finnas där, men om den inte gör det så tycker jag att du antingen ska börja ladda ner med Q-Xpress eller Winrar, mer kan jag inte hjälpa dig med. Det kan vara någoting med dina standard inställningar i datorn, men jag rekommenderar det enklaste: Q-Xpress.

Mvh  Das simsnierd

image335

Kommentarer
Postat av: Ewie

gillar SIMS :D

2008-04-12 @ 23:29:41
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Gabriella

Hej. Har kollat igenom din blogg nu, verkligen jättebra! Mitt problem är, när jag laddar ner meshes & andra saker så blir det oftast bara en vit ruta. Jag har nu en mac, hade en PC förut, vilket var mycker enklare. Så nu fattar jag ingenting, behöver jag något program eller så?

Har UnRarX för att få upp zip. filer, men alla blir inte det. På dom vita filerna så står det att det är package filer. Har du något tips eller så?

Tack på förhand.

Mhv Gabriella.

2008-10-04 @ 17:33:48
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0