Livet i Lägenhet är UTE!

Japp, nu finns Livet i Lägenhet ute i butikerna. Så kul! Själv har jag inte köpt det ännu, men för guds skull köp det inte på Åhléns!

För att få billigast priser ska du beställa över internet eller besöka en lite mindre spelaffär. Gamshop har t.e.x. spelet för 239;- och man kan även byta in spel så man kanske kan få det mkt billigare.

Jag ska säga hejdå till alla mina sims1 spel och byta in dem. Förhoppningsvis kan man då få ett helt nytt expansion! :D

Vad tycker ni om LiL ni som har det?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag ska hämta mitt idag :D:D

2008-08-29 @ 09:33:24
URL: http://lovehia.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejhej!

Livet i Lägenhet är jäättekul!

En av de bästa expantionerna ever!

2008-08-29 @ 18:43:45
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åhh, vill ha! får väl vänta ett tag till antar jag :(

2008-08-30 @ 11:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0